مدينه بهدله دوت يوح
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

سؤال جريء لكل شباب وبنات المنتدي..شاهدم الحقائق المره بالداخل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

سؤال جريء لكل شباب وبنات المنتدي..شاهدم الحقائق المره بالداخل

مُساهمة من طرف Admin في الجمعة مايو 08, 2009 6:18 pm

السؤال :-

لو انت بتحب واحده وبتموت فيها وفي واحده تانيه حبتك .. الواحده دي شخصيه مهمه جدا مشهوره جدا
مثل هيفاء وهبى مثلا .. وقالت لك يا انا يا حبيبتك ؟؟ هتختار مين


لو انتى بتحبى واحد جدا جدا جدا وبتموتي فية ...وفي واحد حبك والواحد ده كان شخصيه مشهوره جدا اى بنت في الدنيا بتتمناه ... وجه مثلا واحد زي عمرو دياب وقالك عاوز اتجوزك ههههههه .. هتختاري مين


للعلم السؤال خطر على بالى ووحشني قسم الشباب والبنات جدا
وحبيت اسألكم

وسوف يتم تثبيت الموضوع لرؤية ردود جميع زوار القسم

تحيااااتى لجميع اعضاء قسم الشباب والبنات
avatar
Admin
مشرف عا م
مشرف عا م

عدد المساهمات : 259
نقاط البهدلاوي : 13076
سمعه البهدلاوي : 6
تاريخ التسجيل : 06/05/2009
العمر : 26
الموقع : egy

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://bhdl7.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال جريء لكل شباب وبنات المنتدي..شاهدم الحقائق المره بالداخل

مُساهمة من طرف شمس الاغنية في الإثنين مايو 18, 2009 3:00 pm

هههههههههههههههههههههه

والله بقى انا هقول حاجة
اولا لو عمرو دياب مش هوافق
بس لو كان جاد شويرى هوافق عالطول
انا اصلا مجربه الحب دة
بجد اجمل احساس
واصعب فراق
بس فى النهاية
اكيد هختار اللى بحبه

شمس الاغنية
جديد علينا

عدد المساهمات : 3
نقاط البهدلاوي : 12455
سمعه البهدلاوي : 0
تاريخ التسجيل : 18/05/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال جريء لكل شباب وبنات المنتدي..شاهدم الحقائق المره بالداخل

مُساهمة من طرف Admin في الإثنين مايو 18, 2009 3:51 pm

شمس الاغنية كتب:هههههههههههههههههههههه

والله بقى انا هقول حاجة
اولا لو عمرو دياب مش هوافق
بس لو كان جاد شويرى هوافق عالطول
انا اصلا مجربه الحب دة
بجد اجمل احساس
واصعب فراق
بس فى النهاية
اكيد هختار اللى بحبه
ههههههههههههه

اكيد يا قمر وشكرا ع مرورك الغالي عليا دة
avatar
Admin
مشرف عا م
مشرف عا م

عدد المساهمات : 259
نقاط البهدلاوي : 13076
سمعه البهدلاوي : 6
تاريخ التسجيل : 06/05/2009
العمر : 26
الموقع : egy

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://bhdl7.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال جريء لكل شباب وبنات المنتدي..شاهدم الحقائق المره بالداخل

مُساهمة من طرف علاء في الخميس يونيو 18, 2009 4:30 pm

شكرًا على سؤالك الجريء والجميل
إذا كان حب مصلحة طبعًَا يختار الشهرة وهذا حب مزيف وكاذب
إذا كان حب حقيقي وهذا شيء بديهي أختار الحب الآخر وهذا أجمل أنواع الحب لأنه لا شيء فوق الحب الحقيقي إلا الموت وشكرًَا

علاء
جديد علينا

عدد المساهمات : 1
نقاط البهدلاوي : 12337
سمعه البهدلاوي : 0
تاريخ التسجيل : 16/06/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال جريء لكل شباب وبنات المنتدي..شاهدم الحقائق المره بالداخل

مُساهمة من طرف  في الخميس يونيو 25, 2009 1:55 pm

المثل بيقول خز الى يحبك ومتخدش الى تحبه
بمعنى ان الحب مزله
اختار الى مصلحتى معاه


نقاط البهدلاوي : 69980
تاريخ التسجيل : 31/12/1969

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال جريء لكل شباب وبنات المنتدي..شاهدم الحقائق المره بالداخل

مُساهمة من طرف Admin في الأحد يونيو 28, 2009 5:30 am

مشكورة يا Ashra ومشكور يا علاء
ردكم عزيز جدا عليا
ودي وجهه نظر
avatar
Admin
مشرف عا م
مشرف عا م

عدد المساهمات : 259
نقاط البهدلاوي : 13076
سمعه البهدلاوي : 6
تاريخ التسجيل : 06/05/2009
العمر : 26
الموقع : egy

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://bhdl7.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال جريء لكل شباب وبنات المنتدي..شاهدم الحقائق المره بالداخل

مُساهمة من طرف  في الأحد يونيو 28, 2009 12:51 pm

ان اجمل شئ فى الدنيا الحب ولاكن فى الزمن ده مبينفعش ؟ ؟ لان لو امامك واحد بتحبيه ومفلس ومفيش امكانيات شقه ولا شغله وواحد انتى مفيش بينك وبينه اى علاقه ولاكن توجد عنده امكانيات يحقق لكى كل الى تتمنيه تخدى من المصلحه ام الحب الى هيجوعك وتحتاجى للى يسوى وميسواش الحب يكون داخل الانسان زكريات مراهقه حتى الاهل هيفكرم فى المصلحه للبنت وكثير منا عاش هزه الحظه دهيه


نقاط البهدلاوي : 69980
تاريخ التسجيل : 31/12/1969

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال جريء لكل شباب وبنات المنتدي..شاهدم الحقائق المره بالداخل

مُساهمة من طرف kemo في الخميس أكتوبر 01, 2009 10:43 pm

لا انا من رأيي تاخد اللي بتحبوا بجد
مش اللي هايشهرك معاه وفي الاخر
ممكن متستريحش مع المشهور ده ولا ايه
بس هيفاء فرصة حلوة وجامدة

kemo
جديد علينا

عدد المساهمات : 7
نقاط البهدلاوي : 11911
سمعه البهدلاوي : 0
تاريخ التسجيل : 01/10/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال جريء لكل شباب وبنات المنتدي..شاهدم الحقائق المره بالداخل

مُساهمة من طرف سمسمبب في الجمعة مارس 12, 2010 6:35 am

حب ايه النتا جى تقول عليه هو انت عارف معنى الحب ايه على فكرة كفايا الواحد يحب امه وابوة لو موجودين واولادة لو متزوج وكفايا يا ذمن العجائب خليت الجمال يسبق الاسلام ولزوجه فراش ولسان ....على الزوج بدون ايمان فشر الدنيا هيا ومعايا البرهان البرهان فى كل مكان فى الكتاب والسنه كمان وباى للحب ومشكلو كمان

سمسمبب
جديد علينا

عدد المساهمات : 6
نقاط البهدلاوي : 11384
سمعه البهدلاوي : 0
تاريخ التسجيل : 11/02/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال جريء لكل شباب وبنات المنتدي..شاهدم الحقائق المره بالداخل

مُساهمة من طرف بيوض نورالدين في الإثنين مارس 29, 2010 5:42 am

لا انا من رأيي تاخد اللي بتحبوا بجد
مش اللي هايشهرك معاه وفي الاخر
ممكن متستريحش مع المشهور ده ولا ايه
بس هيفاء فرصة حلوة وجامدة

بيوض نورالدين
جديد علينا

عدد المساهمات : 12
نقاط البهدلاوي : 11238
سمعه البهدلاوي : 0
تاريخ التسجيل : 21/03/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال جريء لكل شباب وبنات المنتدي..شاهدم الحقائق المره بالداخل

مُساهمة من طرف KADAR في الجمعة ديسمبر 17, 2010 7:00 am

انا باذات أحب فتاة الحمد لله الأن هي خطيبتي ولا أرى فتاة تملئ قلبي مثلها لأن إمتلئ العين أمر سهل

KADAR
جديد علينا

عدد المساهمات : 12
نقاط البهدلاوي : 10156
سمعه البهدلاوي : 0
تاريخ التسجيل : 16/12/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

السقا

مُساهمة من طرف ??? في الثلاثاء مارس 22, 2011 6:08 am

اولا طببببعا هختار اللي حبه البي واختاره وهقوووول للشخصية المشهورة اللي بتحكوا عنه روح روووح على ماما اجري نحنا ما بنحب مشاهير وبقول لحبيبي امشي قدامي اجري والا بتزوج شب غيرك وبعملوا متل الخاتم باصبعتى ههههههههههههه شوووو رايكم وبخليه يعرف قيمته لكان شو بتفكرو

???
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

السقا

مُساهمة من طرف ??? في الثلاثاء مارس 22, 2011 6:16 am

عنجد لو انا محلها هختار اللي حبيته ااااااااااااااه ما احلى الحب مع اني ما جربته ونفسي اجربه بس اذا جربت والله لغير يدبحونى على البارد المستريح طبعا بس لانا بفلس طين اوففففففففففففف والله اني طفشانة

???
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال جريء لكل شباب وبنات المنتدي..شاهدم الحقائق المره بالداخل

مُساهمة من طرف alawe.19 في الخميس مارس 31, 2011 3:03 pm

الحب اجمل شي بلعالم بس اني من راي اختار الي احبه لان اني هسه احب بنت ماكو وحده غيره تملي عيني بلكون لان الفلوس مو كل شي اذا افلوس بدون حب ما تسوه شي

alawe.19
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

19/4/2011

مُساهمة من طرف ???? ??? في الثلاثاء أبريل 19, 2011 12:46 am

اكيد رح اختار الانسان الي اناحباته مارح اختار شخص ثاني مشان مئامتو اوشكله مامهم المهم اني انا حبات انسان واتمنات انو يكون كل احلامي ماعلموك ان الغلايجرح الروح واني على لقياك تذرف دموعي وان المشاعر صمتهاثقيل البوح وان السكوت احيانا يكشف طموحي حطيت لك ذكرى على البال ماتروح حتى تروح لخالق الكون روحي الانسان اذاحب شخص عليه ان يتمسك به بس المهم انهم الاثنين يكونو بحبو بعض بجدمايكون بينهم اي اشي

???? ???
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال جريء لكل شباب وبنات المنتدي..شاهدم الحقائق المره بالداخل

مُساهمة من طرف Joseph في الخميس أبريل 28, 2011 1:07 am

أخي .. الحب الحقيقي ... هو عنوان كل التائهين .... أنا عن نفسي لا أبيع من أحبني ... ولو كان المقابل ملكة جمال العالم ....

Joseph
جديد علينا

عدد المساهمات : 2
نقاط البهدلاوي : 9614
سمعه البهدلاوي : 0
تاريخ التسجيل : 28/04/2011

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى